A logó az az egyedi, egyszerű kis kép, amiről a vállalkozás/ brand felismerhető. A logó nagyon sokféle lehet. Állhat betűből, formából, lehet mozaik szó. Igazából a legfontosabb az, hogy tükrözze a vállalkozásunkat. Nem lehet minden vállalkozás minden megjelenésénél feltalálni a spanyolviaszt, de törekedni kell rá.

Tehát felmerül a kérdés: Olyan logóra van szükségem, amiből ki lehet találni mivel, foglalkozok?

Nem feltétlen, de célszerű. A másik megoldás, ha valamit tükröz. Például egy ügyvédi iroda, nevezzük most Kovács Péter ügyvédi irodának. Mi az első, ami eszünkbe jut? A paragrafus jel.  Oké, de vajon hány ügyvédi iroda használja ezt?  Ilyen esetben érdemesebb abból a gondolatból elindulni például, hogy legyen elegáns a logó akár egy ügyvéd.  Legyen az illető neve kalligrafikus betűkkel, vagy a paragrafus jel valamilyen egyedi de elegáns megjelenése, vagy felejtsük az a jelet és legyen valamilyen egyedi forma. Legyen az az elsődleges célunk, hogy eleganciát sugározzon a logó.

A fontosabb szabályok:

  1. Férjen el egy képzeletbeli kockában. Akkor lehet a legjobban alkalmazni minden felületen.
  2. Valamit mondjon a vállalkozásunkról
  3. Kerüljük az utánzást (pl.: a fentebb említett ügyvédi iroda és paragrafus)
  4. Nem baj ha konkrét elképzeléssel megyünk a grafikushoz, sőt az sokat segít, de a pontos kidolgozást hagyjuk a szakemberre.

Ha te is szeretnél logót akkor engedd, hogy segítsek és írj nekem.